Page content

Je Buikspieren Trainen Met De Kettlebell

Je Buikspieren Trainen Met De Kettlebell

mentaledieetplan-widget4

Wat Doet De Kettlebell Precies?Als je in de Kettlebell investeert doe je daar zeker weten goed aan. Jij hebt er niet slechts lol in, jij krijgt jouw conditie daarmee terug en het is daarbij nog eens op talrijke manieren te gebruiken. Je dynamiek, je uithoudingsvermogen en spieren worden allemaal verbeterd met de Kettlebell. Ook komt er zelfs een stuk cardio bij kijken.

Buikspieren Trainen gebeurt rond de kern!

Wat de meeste personen zichzelf afvragen over de Kettlebell is wat het onderscheid is met 1 halter of 1 gratis gewicht. Daar is simpel antwoord op te geven.. Het zwaartepunt van de Kettlebell ligt stipt middenin. Daardoor is het een uitstekend middel om jouw rug en buikspieren te versterken. Uit verschillende studies is gebleken dat een geschikte oefening met de Kettlebell de spieren rond de hele kern versterkt. Oefenen met de Kettlebell voorkomt rugklachten en helpt het verzorgen van sterke rug en buikspieren.

De basis beweging met de Kettlebell is de schommel beweging. Plaats de Kettlebell voor je op de ondergrond. Jij moet dan iets je knieen krombuigen, voeten en heupen staan iets uit elkander en dan pak je met beide je handen de Kettlebell vast. Dan moet jij de Kettlebell naar jou toe te trekken tussen de benen. De intentie is dan dat jij in balans blijft met je buste voorwaarts plus je hoofd naar boven zodat je gewoon voorwaarts kijkt. Dan moet je de Kettlebell van voren naar achteren gaan bewegen, gaan wiegen.

Je buikspieren trainen met de Kettlebell

Naast buikspieren trainen maak je ook je andere spieren sterker

Die oefening is volmaakt voor je evenwicht. Maar wat er nog meer gebeurt is dat je hartslag stijgt en je bloed gaat harder pompen. Vanwege het gewicht van de Kettlebell en de kracht waarmee jij hem moet laten wiegen zorgen voor een geweldige spiertraining en een cardio workout. Jij kunt de Kettlebell voor meerdere aanleidingen gebruiken. Je krijgt er heel nogal sterkere spieren van,je kunt er geweldig mee buikspieren trainen, jouw conditie gaat vooruit, je raakt gewicht kwijt en je krijgt je postuur terug.

En wat vermoedelijk het voornaamste is, de trainingen met de Kettlebell zijn altijd aangenaam en nimmer monotoon. De oefeningen zijn afwisselend en uitdagend. Je kunt altijd tegen jezelf rivaliseren. Zo dwing je jezelf sterker te worden en de swings langer vol te houden. Daarmee verbrand je continue meer calorieen en je spieren worden alsmaar sterker.

Wanneer je op zoek bent naar iets wat het erg goed doet in de wereld van de sport, dan doe je er heel goed aan om een Kettlebell aan te schaffen en ermee te gaan slingeren. Wanneer je ermee gestart bent dan kun je niet meer zonder en zul je echt verslaafd raken aan de oefeningen met de Kettlebell. Indien je lichaamsvet wilt kwijtraken, ga verrukkelijk slingeren met de Kettlebell, wil je extra uithoudingsvermogen ga dan lekker trainen met de Kettlebell. De Kettlebell is een prachtig redmiddel voor een elk. Jeugdig en oud kan dit. Of je sportief bent of niet, dat maakt niet, iedereen kan het. Je gaat je zoveel beter voelen indien je aan de gang gaat met de Kettlebell.

 

Meer info

mentaledieetplan2

Comment Section

0 reacties op “Je Buikspieren Trainen Met De Kettlebell

Plaats een reactie


*


mentaledieetplan